Infografika – publisko pakalpojumu reforma

VARAMLai valsts un pašvaldību sniegtie publiskie pakalpojumi Latvijas iedzīvotājiem kļūtu caurskatāmāki, sasniedzamāki un būtu pieejami vienkopus, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) veic visaptverošu reformu publisko pakalpojumu jomā.

Lai radītu lielāku izpratni par notiekošajām izmaiņām publisko pakalpojumu jomā, ir izstrādāta uzskatāma infografika, kurā atspoguļoti reformas mērķi, galvenie uzdevumi, virzieni un ieguvumi.
Inforgrafiku var lejuplādēt: http://www.mk.gov.lv/lv/esstrukturfondi/sasniegumi/jaunakais/

Šīs reformas ietvaros notiek virkne pasākumu, kuru mērķis ir pilnveidot publisko pakalpojumu pieejamību:

  • radot vienotu normatīvo ietvaru (Publisko pakalpojumu likums),
  • optimizējot un padarot elektroniski pieejamus publiskos pakalpojumus,
  • izveidojot vienotu klātienes centru tīklu – Šobrīd Rojā, Aucē, Valmierā un Daugavpilī tiek īstenots Valsts vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla pilotprojekts. Šo centru uzdevums līdz šī gada jūnijam ir atrast veiksmīgāko klientu apkalpošanas centru darbības modeli, kurš ļautu visefektīvāk nodrošināt sadarbību starp dažādām valsts un pašvaldību iestādēm.

Šobrīd iedzīvotājiem ir pieejami aptuveni 2000 valsts institūciju publiskie pakalpojumi, kurus iespējams saņemt vairāk nekā 900 vietās visā Latvijā. Bet šo pakalpojumu pieejamība, atkarībā no katra konkrētā klientu apkalpošanas centra, ir atšķirīga un dažkārt pārlieku sarežģīta.

Plašāka informācija par publisko pakalpojumu pilnveidi ESF finansēta projekta ietvaros var atrast šeit: http://www.sif.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=27&lang=lv

Valsts kancelejas Eiropas Savienības struktūrfondu departaments
Eiropas Sociālā fonda projektu publicitātes pasākumi
http://www.mk.gov.lv/lv/esstrukturfondi/

Seko mums:
www.twitter.com/VK_ESFprojekti
www.draugiem.lv/VK_ESFprojekti